7-րդ դասարան

Ահա և վերջացավ 7-րդ դասարանը, այն դասարանը որի հետ անցել ես շատ տարիներ այս տարվանից էլ կանցնես 7-րդ դասարանը։Ավելացան շատ առարկաններ,որենք չկային ավելացավ և մեծացավ մեր կյանքը։Ուրիշ 6-րդ դասարանը ուրիշ էր 5-րդը բայց ես ուրախ եմ,որ արդեն հասել ենք մեր կյանքի 7-դ փուլին։Բարի գալուստ 2023 ունեմ շատ երազանքներ, դե իհարկե նրանք կդառնան նպատակներ ընթացքում, բայց ես ուզում, որ այս տարի նրանք իրականանան։
ԴԵ ԲԱՐԻ ԳԱԼՈՒՍՏ 2023։

Դիտում ենք ֆիլմ

Այո, այսօր ավելի շատ ֆիլմի օր էր, այսօր մենք բոլորով գնացինք դալմա գարդեն մոլլ և դիտեցինք շատ հետաքրքիր դետեկտիվ ֆիլմ։ Ապա մի փոքր քննարկեցինք ֆիլմի մասին, պատմեցինք միմիանց մեր տպավորությունների մասին։Հետո գնացինք քաղաքի կենտրոն, թափառեցինք, խոսեցինք անցկացրեցինք մեր ժամանակը շատ լավ։Շնորհակալ եմ այս հետաքրքիր օրվա համար։

Հաջողություն, մինչ վաղը․․․

Պատրաստում ենք ուտեստ

Այո, ճամբարային օրերին մենք ևս պատրաստում ենք ինչ-որ ուտեստ և 2023 թվականի ձմեռային ճամբարի ուտեստը եղավ պաստան, և իհարկե կեսար աղցան։Մենք սկսեցինք բա-անվել մասերի և ամեն խումբ կատարեց իրենց տրված աշխատանքը, կատարելուց հետո համտեսեցինք, խոսեցինք և քննարկեցինք մնացած օրերը։
Մեզ համար մեր եխածը ուրիշ է։