Дополнительная расбота

Прочитайте  и выполните задания

Елка.
Одиноко вырастала
Ёлка стройная в лесу,
Холод смолоду узнала,
Часто видела грозу.
Но, покинув лес родимый,
Ёлка бедная нашла
Уголок гостеприимный
Новой жизнью зацвела.
Вся огнями осветилась,
В серебро вся убралась,
Словно вновь она родилась,
В лучший мир перенеслась.

Выделите слова, которые показывают действия (գործողություն)

1.Составьте словосочетания с данными словами.

Образец: год – новый год
Ёлка, лес, гроза, огни, игрушки, зима.

Ёлка-Красивая ёлка

лес-Огромный лес

гроза-сильная  гроза

огни-Блестящие огни

зима-Холодная зима

2.Допишите предложения.

  1. У ребят скоро начнутся праздник. . 2. Ученики нашего класса готовятся к выступлению . 3. Они красиво убрали класс . 4. На ёлке много игрушков . 5. В гости к ребятам пришли друзья . 6. Дети с Дедом Морозом и Снегурочкой весело играли.

3.Спишите, вставьте пропущенные буквы.

  1. Наступила зима. 2. Вода в реке замёрзла. 3. Дети побежали к рике. 4. Они катались на санках, играли в снежки. 5. На берегу ребята слепили снеговика. 6. Поздно вечером дети пошли домой.

Մայրենի լեզվի՝ առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Բարև ես Անահիտ Տիգրանյանն եմ ես նոր եմ տեղափոխվել “Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր” և այստեղ ամեն ինչ շատ ուրիշ ձև է։

Երբ ոտք դրեցի այս դպրոց իմ կյանքում բացվեծ նոր աշխարհ և ինձ այս դպրոցում զգում եմ ավելի հանգիստ և ազատ ։ Մայրենի լեզվի՝ առաջին ուսումնական շրժանի ընթացքում ես կարդացել եմ շատ գրքեր, բայց ամենից շատ ինձ դուր է եկել “Ալիսը հրաշքների աշխարհում” գիրքը։Քանի որ այն երևակայական գիրք էր և դրանից հետո ես իմ ընկերներին առաջարկում եմ կարդալ օրինակ ՝ Իմ ընկերներից մեկին եմ առաջարկել և նրա սիրելի գիրքը դարձել է “Ալիսը հրաշքների աշխարհում” գիրքը։

Մենք Մայրենի լեզվի՝ առաջին ուսումնական շրջանում կրկնել և սովորել ենք նոր բանաստեղծություններ և ահա ես ներկայացնում եմ, մեր անցած և իմ պատրաստած ռադիոնյութերի շարքը։

 Խորհուրդ մեծ և սքանչելի և Մովսես Խորենացի Խորհուրդ մեծ և սքանչելի

 Ռավեննայում և ՌԱԴԻՈՆՅՈՒԹ

 «Գետակի վրա»,

 «Կյանքից թանկ բանը»

,«Աշուն է, քամի»

 Կյանքից թանկ բանը

 «Մայրամուտ» և Համո Սահյանի Մայրամուտ❤️

 «Անդաստան»

Կրկնել ենք անցած տարվա սովորած բանաստեղծությունները՝ Կոմիտաս «Ճանապարհ»,  «Ծառեր, թփեր, լեցուն միրգ»։ 

Նաև Կրկնել ենք Թումանյանի «Գետակը» բանաստեղծությունը:

Նաև մենք կատարել ենք մայրենի լեզվի շատ նախագծեր և ինձ համար բոլոր նախագծերը յուրովի հետաքրքիր են եղել։

Լեզվաբանական ամսագրում կարող էք նայել իմ ներկայացրած տեսանյութները։

Մենք ունեցել ենք մայրենի լեզվի ֆլեշմոբներ և ես բոլոր ֆլեշմոբներին մասնակցել եմ։

Մեր աշխատած բոլոր թեմաներից ինձ դուր է եկել լեզվական աշխատանքները, քանի որ ես հաճույքով էի անում։

Ես ընդանրապես իմ տնային առաջադրանքները կատարում եմ մենակ իսկ հարցերի դեպքում կամ դիմում եմ մայրիկիս կամ էլ ընկեր Մարինեին նամակի միջոցով ։

Մենք կատարում ենք մայրենիի առաջադրանքները և ես հաճույքով եմ կատարում։