Մարտի 24 ապրիլի 4-ի առաջդրանքներ

Առաջադրանք 1

Առաջադրանք 1

Համաշխարհային պատմություն,  էջ 150 -157 պատմել, դասարանական, հարցերին պատասխանել/

Դիտել տեսանյութը1,   տեսանյութ 2,15 նախադասությամբ ամփոփել:

Կրթությունը և գիտությունը XIX դարի երկրորդ կեսին, XX դարի սկզբին\

Յուրաքանչյուր անհատին ներկայացնելիս

ա.նկարագրել. ժամանակարջանը, անցած ճանապարհը

1870 ական թթ․ Եվրոպայի զարգացած երկրներում և Ամերիկայում տարրական կրթությունը դարձավ պարտադիր , որի հետևանքով մարդիկ կրթություն ստացան և արդյունաբերությունը զարգացավ։ Տարածում ստացան տեխնիկական բուհերը , որոնք պատրաստում էին ճարտարագետներ։ Ստեղծվեցին միջազգային գիտական հիմնադրամներ , պարգևներ էին սահմանում հետազոտական լավագույն արդյունքների համար։ Դրանցից ամենահայտնին Շվեդական ակադեմիայի Նոբելյան հիմնադրամն էր։

բ. հիմնավորել հաջողությունների նորարաության կարևորումը տվյալ ժամանակարջանի համար, համադրել այդ նորարարության զարգացումը արդի շրջանում։

Հետազոտությունների արդյունքում մարդկանց մոտ աշխարհի ճանաչումը փոխվեց։ Այդ ժամանակների հայտնի գիտնականներից են Չ․ Դարվինը , Մենդելեևը , Ա․ Այնշթայնը և այլն։ Հայտնաբերվեցին ռադիոն , հեռախոսը , հերքին այրման շարժիչը , էլեկտրական լամպը։ Այս ամենը շատ հեշտացրեց այս կյանքը և բնականաբար զարգացավ։ Հասարակական գիտություններից առաջընթաց ունեցան իմաստությունը , պատմագիտությունը , լեզվաբանությունը և իրավագիտությունը։

գ. ներկայացնել տվյալ անհատի թևավոր խոսքեր դարձած մտքերը

Չ․ դարվին
«Չկա ապացույց այն բանում, որ մարդն ի սկզբանե օժտված է հավատով ամենահզոր Աստծո գոյությանը»
«Կարմրելու ունակությունը մարդկային բոլոր ունակություններից ամենամարդկայինն է»

Դ. Մենդելեև
<<Առանց բացառիկ լարված աշխատասիրության չկան ոչ տաղանդ , ոչ հանճարներ >>
<<Ուսուցիչը ու նրա մտածելակերպը ՝ ահա որն է ամենագլխավորը ամենայն ուսուցման ու դաստիրակության գործում >>

Ա.Այնշթայն
Կյանքն ապրելու երկու եղանակ կա. Առաջին՝ կարծես հրաշքներ գոյություն չունեն, երկրորդ՝ շրջապատում միայն հրաշքներ են:
Երևակայությունն ավելի կարևոր է, քան գիտելիքները: Գիտելիքները սահմանափակ են, երևակայությունը՝ անսահման:

Լ․ Պաստյոր
« Մոտ ապագայում մարդիկ ծիծաղելու են արդի մատերիալիստ փիլիսոփաների ապուշության վրա: 
Որքան ավելի եմ ուսումնասիրում բնությունը, այնքան ավելի եմ հիանում Արարչի գործերով:
Սովորաբար ես աղոթում եմ, մինչ աշխատում եմ իմ լաբորատորիայում »:

Թ․ Էդիսոն
Մեր ամենամեծ թերությունն այն է, որ մենք չափազանց արագ ենք թևաթափ լինում: Հաջողության տանող ամենավստահելի ճանապարհը ևս մեկ անգամ փորձելն է:

1.Հիմնարար գիտություններ

Չ.Դարվին, Դ. Մենդելեև, Ա..Այնշթայն, Գ. Մենդել, Լ.Պաստյոր, Ա.Բելլ, Թ. Էդիսոն

2.Հոգեբանության պատմությունը. Զիգմոնդ Ֆրոյդ, Գ. Յունգ

Չ․ դարվին
«Չկա ապացույց այն բանում, որ մարդն ի սկզբանե օժտված է հավատով ամենահզոր Աստծո գոյությանը»
«Կարմրելու ունակությունը մարդկային բոլոր ունակություններից ամենամարդկայինն է»

Դ. Մենդելեև
<<Առանց բացառիկ լարված աշխատասիրության չկան ոչ տաղանդ , ոչ հանճարներ >>
<<Ուսուցիչը ու նրա մտածելակերպը ՝ ահա որն է ամենագլխավորը ամենայն ուսուցման ու դաստիրակության գործում >>

Ա.Այնշթայն
Կյանքն ապրելու երկու եղանակ կա. Առաջին՝ կարծես հրաշքներ գոյություն չունեն, երկրորդ՝ շրջապատում միայն հրաշքներ են:
Երևակայությունն ավելի կարևոր է, քան գիտելիքները: Գիտելիքները սահմանափակ են, երևակայությունը՝ անսահման:

Լ․ Պաստյոր
« Մոտ ապագայում մարդիկ ծիծաղելու են արդի մատերիալիստ փիլիսոփաների ապուշության վրա: 
Որքան ավելի եմ ուսումնասիրում բնությունը, այնքան ավելի եմ հիանում Արարչի գործերով:
Սովորաբար ես աղոթում եմ, մինչ աշխատում եմ իմ լաբորատորիայում »:

Թ․ Էդիսոն
Մեր ամենամեծ թերությունն այն է, որ մենք չափազանց արագ ենք թևաթափ լինում: Հաջողության տանող ամենավստահելի ճանապարհը ևս մեկ անգամ փորձելն է:

Published by

Anahit_Tigranyan

Hi, this is my blog

Leave a comment