Գնում եմ Մայր դպրոց

Հարցաշար

Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:

Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին կամ ընկերը, որ միշտ քեզ օգնել է:

Իմ ամենալավ ընկերուհին Մալենա Սահակյանն է, ես նրա հետ ծանոթացել եմ Արատեսում։Երբ մի փոքր շփվեցի իր հետ հասկացա,որ նա շատ բարեսիրտ,ընկերասեր և հետաքրքիր աղջիկ է։ Երբ առաջին անգամ պետք է գնայի ՛՛Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր՛՛ ընդունվելու այդ դպրոց, ընկեր Անահիտը ասեց,որ ես պետք է 5-2 դասարան գնամ հիմնավորելով, որ միայն այնտեղ տեղ կար, բայց ես շատ տխրեցի, քանի որ ես ուզում էի, որ մենք միասին նույն դասարանում սովորեինք։ Չնայաց դժվարություններին իմ ցանկությունը իրականություն դարձավ, և հիմա մենք միասին նույն դասարոնում ենք սովորում և դարձել ենք լավագույն ընկերուհիններ։

Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։
Ես չեմ կարող առանձնացնել հատուկ նախագիծ,քանի որ ամեն նախագիծ յուրովին լավն էր ինձ համար։

Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։
Ես կարդացել եմ Լյոնբերգիացի Էմիլը գրքի երեք մասերը, Ալսիը հրաշքների աշխարհում,Հազարան հավքը։

Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:

Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։

երգը,մայրենի։Քանի որ մայրենի լեզուն շահտ հետաքրքիր էր անցնում և խաղում էինք շատ խաղեր իսկ երգը քանի որ մենք սովորում ենք շատ հայրենասիրական երգեր։

Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում ։
անգլերենին ավելի լավ եմ տիրապետում քան ռուսերեն։Ավելի ճիշտ քերականական անգլերեն իսկ խոսակցական՝ ռուսերերն։

Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը:
Երբ որ գնում եմ ճամբար, միշտ տեսանյութ եմ պատրաստում, դրանք ամենա հաջող նյութերն են:

Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։
ԴԵՊԻ ԱՐԱՏԵՍ
Պլանետարիում
Գյումրի
Մատենադարան
Կարմիր կամուրջ
Սարդարապատ
Լոռի
Սևան
դեպի Սևան

Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։
Նոյեմբերի 6-ը։

Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։
հունվարի 4

Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։
Իմ կարծիքով իմ բոլոր նյութերը շատ հետաքրքիր են ուղղակի այս նյութը շատ եմ սիրում։
Մի անգամ հրաշքների աշխարհում
սա պատմություն է,որը ես եմ հորինել

Ի՞նչ կանես  6-րդ դասարանում, որ չես արել 5-րդ դասարանում:
Երևի հաճախ կբերեմ իմ skeat-board-ը և ընկերություն կանեմ բոլորի հետ։

Միջին դպրոց գնալուց հետո ամենաշատը ի՞նչ կամ ո՞ւմ կհիշես Արևելյան դպրոցից։
Ես շատ կկարոտեմ իմ սիրելի ընկերուհիներին և ուսուցչուհիներին մինչև հիմա չեմ հավատում,որ պետք է այսքան շուտ հեռանամ նրանցից։

Քո կարծիքով ի՞նչ է սպասվում քեզ Միջին դպրոցում:
Միջին դպրոցում ինձ սպասվում է ավելի մեծերի աշխարհ և զարգացած։

Քո կարծիքով ի՞նչ կա Միջին դպրոցում, որ չկա Արևելյան դպրոցում։
իմ կարծիքով Միջին դպրոցը և Արևելյան դպրոցը չեն տարբերվում իրարից։

Ուրա՞խ ես, որ տեղափոխվելու ես Միջին դպրոց: Ինչո՞ւ:

Իրականում ուրախ եմ,քանի որ Միջին դպրոցում սովորում է իմ քուրը Քնարիկ Ադամյան նաև այդ դպրոցում բոլորը մեծ կլինեն և չեն լինի առաջին կամ երրկրորդ դասարանցիներ։

Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց:
Գալիս եմ դպրոց գիտելիք ստանալու և նպատակիս հասնելու համար։


english

Դուրս գրեք անծանոթ բառերը:
agentգործակալ
difficulties-դժվարություններ
need-կարիք
immediately-անմիջապես
gained-ձեռք բերել

owned-պատկանող
surrounded by fields-շրջապատված դաշտերով
estate-գույք
bargain-գործարք
worth-արժե



Ընդգծված նախադասությունները գրեք բոլոր հնարավոր ժամանակաձևերով:

1․The Duke of the Wellington owned a large estate in Berkshire.
The Duke of the Wellington own a large estate in Berkshire. -ՆԵՐԿԱ
Does the Duke of the Wellington own a large estate in Berkshire.-հարցական
The Duke of the Wellington own a doesn’t large estate in Berkshire .-ժխտական
The Duke of the Wellington own will a large estate in Berkshire.-ապառնի

2․Berkshire is a very beautiful part of England.-ներկա
Berkshire was very beautiful part of England.-անցյալ
Is Berkshire a very beautiful part of England .-հարցական
Berkshire isn’t a very beautiful part of England.-ժխտական
Berkshire will be a very beautiful part of England.-ապառնի

3․Next to his estate was a farm surrounded by fields․-անցյալ
Next to his estate is a farm surround by fields.-ներկա
Was next to his estate a farm surround by fields.-անցյալ
Next to his estate a farm was’n surround by fields.-ժխտական
Next to his estate a farm will surround by fields.-ապառնի
Next to his estate is a farm surrounding by fields.-ներկա շարունակական

4․Some weeks later the agent came to see the Duke.-անցյալ
Some weeks later the agent come to see the Duke.-ներկա
Does Some weeks later the agent come to see the Duke.-անցյալ
Some weeks later the agent  does’t cօme to see the Duke.-ժխտական
Some weeks later the agent will cօme to see the Duke.-ապառնի
Some weeks later the agent is  cօmeing to see the Duke.- ներկա շարունակական

5.The farm is worth 4000$-ներկա
The farm was worth 4000$,-անցյալ
Is the farm worth 4000$-հարցական
The farm isn’t worth 4000$-ժխտական
The farm will worth 4000$-ապառնի
The farm is worthing 4000$– ներկա շարունակական

Գրեք կարմիրով նշված բառերի հականիշները:
 large-little
beautiful-ugly
buy-sell
Some-lot
came-go
give-take
man-lady

Answer the questions

  1. Was the price of the farm 3000$?
    The farm is worth 4000$.
  2. Will Farmer Jackson sell the farm?
    Yes, because the farmer Jackson was in difficulties and needed money immediately.
  3. Had the Duke a large estate in Berkshire?
    The Duke of the Wellington owned a large estate in Berkshire.
  4. Is Berkshire a beautiful country?
    Berkshire is a very beautiful part of England.
  5. Is Berkshire in England?
    yes
  6. Was Farmer Jackson in difficulties?/
    yes, the Farmer Jackson in difficulties.

    Դուրս գրեք տեքստի գոյականները և բայերը:
    գոյական
    estate
    part 
    farm
    fields
    agent
    week
    Duke
    Jackson
    money
    man


բայ
buy
want
said
go
came
see
have
bought
got
great
bargain
need
gave
want