Դերանուն, գործնական աշխատանք

1. Կետերը փոխարինիր համապատասխան ժխտական դերանունով:
Ժխորի մեջ ոչ ոք ուշք չէր դարձնում նրա վրա, ոչ մեկի մտքով չէր անցնում, որ աղջկա սիրտը թրթռում է սիրուց:

Նրանք կգան, կավերեն, և չի մնա էլ ոչինչ:

Դեղին տերևն ընկավ քարին, ոչ ոք շշուկ չլսվեց:

Ժրության վրա ոչ ոք այնքան ապուշ չի կտրում, որքան ծույլ մարդը:

Շատ տեսնել և ոչինիչ չունենալ, նշանակում է ունենալ հարուստ աչքեր և աղքատ ձեռքեր:

Նա ոչմեկից ահ չուներ, բացի հորից:

2. Ինչ, որտեղ, ինչպես, ով դերանունները նախադասությունների մեջ գործածիր մի դեպքում որպես հարցական, մյուս դեպքում` որպես հարաբերական դերանուն:
Հարցական-Ի՞նչ ես դու անում։
Հարաբերական-Ես գիտեմ, թե դու ինչ ես անում։


Հարցական-
Որտե՞ղ է իմ հեռախոսը, այն ես քեզ էի տվել։
Հարաբերական-
Ես գիտեմ, թե որտեղ է իմ հեռախսը, այն ես քեզ էի տվել։

Հարցական-Ինչպե՞ս ապրել առանց քեզ։
Հարաբերական-Կարծես, թե ես գիտեմ ինչպես ապրել առանց քեզ։

Հարցական-Ո՞վ է նեղացրել իմ քույրիկին։
Հարաբերական-Ես գիտեմ՝ ով է նեղացրել իմ քույրիկին։




3.Փակագծում տրված գոյականներն ու բայերը համաձայնեցրո՛ւ ընդգծված դերանունների հետ:

Ոչ ոք չէր երգում, բոլորը լսում էին անտառի երգը:

Ոչ մեկը չէր համարձակվում խոսել, նա այնքա˜ն բարկացած էր:

Բոլոր աշխատակիցներին նա լավ է վերաբերվում:

Բոլորին հրավիրեցին ծննդյան տարեդարձին:

Կարծես թե ամբողջ քաղաքը նրա մասին խոսեր:

Ամբողջը դարձան կրակի բաժին:

Յուրաքանչյուրը միջադեպը մեկնաբանեցին յուրովի: