Գործնական աշխատանք 8-րդ դասարան

1. Ընդգծե՛ք ներկա ժամանակով 3 բայաձև:
ա. ապրում է, գալիս ենք, մոռացել է, պատվիրելու են,  լսում եք, կգաս
բ. թռչում են, ունեի, կնկարեմ, արտասվում է, տար, տալիս եք:

2. Ընդգծե՛ք անցյալ ժամանակով 3 բայաձև:
ա. չի նվագում, կար, մի՛ նայեք, գալիս էր, պարել է, կտամ
բ. ավարտեցինք, չի նայում, վերադարձել ես, պայքարենք, եկել էի, կընկնեմ:


3. Ընդգծե՛ք ապառնի ժամանակին վերաբերող 3 բայաձև
:
ա. չեմ պատմում,  գնացել ես, կերգեսպիտի սովորեմ, հագնում եմ,
կարելու են
բ. ուժեղացրո՛ւ, աշխատել են, գնամկնայեմ, գնացինք, սովորում են:

4. Ընդգծե՛ք առաջին դեմքի 3 բայաձև
:
ա. չմտնեք, բարձրանամդիմադրեինք, բերեիք, գնան, ավարտեցի
բ. նվիրեցինք, մոռացաք, հաղթելու եմ, սովորի, իմանայի, չեն խոսել:

5. Ընդգծե՛ք երկրորդ դեմքի 3 բայաձև:
ա. պարզեցիք, ասա՛, գտա, վերցրո՛ւ, մտներ, հարցնենք
բ. աշխատեցիր, վարձեր, բարձրացանք, եկաք, խոսի, արի՛։

6. Ընդգծե՛ք երրորդ դեմքի 3 բայաձև:
ա. վառվեց, կա՛ց, գրավեցի, գտավառարկեցին, վառեմ
բ. վախեցար, կնվիրերպոկեցին, տարեց, մոտեցավ, տո՛ւր
գ. կանչեին, երգեմ, կարածիկտարածեն, մնամ, հոգնես:

7. Շարքերում առանձնացրե՛ք եզակի և հոգնակի թվով բայաձևերը
:
ա. կանգնեի, փախե՛ք, կուշանամ, վարեցին, մի՛ թող, չափեիք
բ. ծաղկեն, վարարեց, արդարացրո՛ւ, մի՛ համոզեք, տխրելու ես, կտանք:

ա․
եզակի-կանգնեի,կուշանամ,մի թող
հոգնակի-փակեք,վարեցին, չափեիք

բ․
հոգնակի-ծաղկեն,մի համոզենք, կտանք
եզակի-վարարեց,արդարացրու, տխրելու ես