«Իմ մեկ օրը Արգիշտի Ա-ի օրոք»

Ես ինձ համար, սովորում էի իմ պատմության դասը (Արգիշտի Ա)-յի օրոք և հանկարծակի մտածեցի․
-Ինչ լավ կլիներ, որ ես հայտնվեի Վանի թագավորությունում և հայտնաբերեի նորություններ, որոնց մասին չգիտեն մարդիկ,- և այդ պահին կարծես Աստված ինձ լսեր, դրանից մի քանի րոպե հետո, ես հայտնվեցի Վանի թագավորությունում։
Սկզբում շատ զարմացած էի և խուճապի մեջ էի, քանի որ չգիտեի թե որտեղ եմ, բայց հետո երբ տեսա հեռվից Արգիշտի թագավորին, աչքերս ինձ չհավատացին և ես ուշաթափվեցի և երբ արթնացա տեսա, Արգիշտի թագավորին, բանը նրանումն էր,որ Արգիշտի թագավորը ինձ տեսել է ընկած և եկել է օգնության։
Ես վախեցած ասեցի
-Բարև ձեզ, դուք Արգիշտի թագավորն էք,-ես ասեցի
-Այո, ձեզ լավ էք զգում,- ես ասեցի այո և էլի հայտնվեցի տանը և մտածեցի սա ինչ կախարդանք էր, որ ինձ հետ կատարվեց։
Ես սկսեցի նկարել այն ինչ տեսել եմ այնտեղ և տեղադրցեի իմ բլոգում, որպեսզի բոլորը տեսնեին իմ նորությունը, ես իմ կյանի մեջ արեցի հայտնաբերություն,որը ինձ համար շատ կարևոր էր։

Published by

Anahit_Tigranyan

Hi, this is my blog

Leave a comment