Գործնական աշխատանք

1.Փակագծում տրված գոյականները համապատասխանեցրու նախադասությանը:

Ոչ մի քայլ չի կարողանում անել առանց (օգնություն): 
Ոչ մի քայլ չի կարողանում անել առանց օգնության։

Մարզիկը հանդիսատեսների (համակրանք) բացի գավաթն էլ շահեց: 
Մարզիկը հանդիսատեսների համակրանքով բացի գավաթն էլ շահեց։

Ռադիոընդունիչ և թթվածնի բալոններ կային (տակառ) մեջ: 
Ռադիոընդունիչ և թթվածնի բալոններ կային տակառի մեջ: 

Բոլոր ծովերը կապվում են (օվկիանոսներ) հետ: 
Բոլոր ծովերը կապվում են օվկիանոսների հետ: 

Ըստ (օրինակ)՝ տասը նախադասություն գրեցի: 
Ըստ օրինակի՝ տասը նախադասություն գրեցի: 

Պարզվում է, որ ձկներին դեպի (ցանց) են հրապուրում զանազան ձայներով: 
Պարզվում է, որ ձկներին դեպի ցանց են հրապուրում զանազան ձայներով: 

2.Տրված գոյականները դարձրո՛ւ հոգնակի և տեղադրի՛ր նախադասությունների մեջ: 

Անգղ, կեղտաջուր, աստղ, գետաձի, հեռագիր, ճակատամարտ: 

Երկնքում մեկ-մեկ վառվեցին աստղերը, ամեն ինչ լռեց: 

Հին զինվորը հիշում է բոլոր ճակատամարտերը , որոնց ինքը մասնակցել է: 

Ցրիչը մեկ ժամում բոլոր հեռագիրներին բաժանեց: 

Միայն անգղերներն էին սավառնում այդ բերդի վրա: 

Հետո գետաձիերը դուրս եկան ջրից ու, լայն բացելով ահռելի երախները, խոնարհվեցին հանդիսատեսներին: 

Կեղտաջրերը ամեն օր գետն են լցվում ու հոսում դեպի ծով: 

Տրված բառերը դարձրո՛ւ հոգնակի և տեղադրի՛ր նախադասությունների մեջ: 


Սուզանավ, ծովախորշ, լողափ, մանր, ծովափիղ, արկղ: 

ծովափղերը ավելի փոքր են, քան բծավոր փոկերը: 

Փոկերն ափից շատ հեռու չեն գնում, մեծ մասամբ լողափերի ու գետաբերանների մոտ են հանդիպում: 

Խորտակված սուզանավերը անձնակազմերը փրկելու համար հատուկ սարք են ստեղծել, որն անվանում են Մոմսենի փրկարար զանգ: 

Այս ու այն կողմ թափթփված արկղները հուշում էին, որ երեկոն սովորական ավարտ չի ունեցել: 

Մայրը խոշոր ելակներն ընտրեց մուրաբայի համար, իսկ մանրեներով տորթը զարդարեց: 

Մարդկանց շնաձկներից պաշտպանելու համար հատուկ ցանցեր են դրել Հարավային Աֆրիկայի, Ավստրալիայի, Մեքսիկական ծոցի բոլոր ծովախորշ երկարությամբ: 

Published by

Anahit_Tigranyan

Hi, this is my blog

Leave a comment