1.Փակագծում տրված գոյականները համապատասխանեցրու նախադասությանը:
Ոչ մի քայլ չի կարողանում անել առանց (օգնություն):
Ոչ մի քայլ չի կարողանում անել առանց օգնության։
Մարզիկը հանդիսատեսների (համակրանք) բացի գավաթն էլ շահեց:
Մարզիկը հանդիսատեսների համակրանքով բացի գավաթն էլ շահեց։
Ռադիոընդունիչ և թթվածնի բալոններ կային (տակառ) մեջ:
Ռադիոընդունիչ և թթվածնի բալոններ կային տակառի մեջ:
Բոլոր ծովերը կապվում են (օվկիանոսներ) հետ:
Բոլոր ծովերը կապվում են օվկիանոսների հետ:
Ըստ (օրինակ)՝ տասը նախադասություն գրեցի:
Ըստ օրինակի՝ տասը նախադասություն գրեցի:
Պարզվում է, որ ձկներին դեպի (ցանց) են հրապուրում զանազան ձայներով:
Պարզվում է, որ ձկներին դեպի ցանց են հրապուրում զանազան ձայներով:
2.Տրված գոյականները դարձրո՛ւ հոգնակի և տեղադրի՛ր նախադասությունների մեջ:
Անգղ, կեղտաջուր, աստղ, գետաձի, հեռագիր, ճակատամարտ:
Երկնքում մեկ-մեկ վառվեցին աստղերը, ամեն ինչ լռեց:
Հին զինվորը հիշում է բոլոր ճակատամարտերը , որոնց ինքը մասնակցել է:
Ցրիչը մեկ ժամում բոլոր հեռագիրներին բաժանեց:
Միայն անգղերներն էին սավառնում այդ բերդի վրա:
Հետո գետաձիերը դուրս եկան ջրից ու, լայն բացելով ահռելի երախները, խոնարհվեցին հանդիսատեսներին:
Կեղտաջրերը ամեն օր գետն են լցվում ու հոսում դեպի ծով:
Տրված բառերը դարձրո՛ւ հոգնակի և տեղադրի՛ր նախադասությունների մեջ:
Սուզանավ, ծովախորշ, լողափ, մանր, ծովափիղ, արկղ:
ծովափղերը ավելի փոքր են, քան բծավոր փոկերը:
Փոկերն ափից շատ հեռու չեն գնում, մեծ մասամբ լողափերի ու գետաբերանների մոտ են հանդիպում:
Խորտակված սուզանավերը անձնակազմերը փրկելու համար հատուկ սարք են ստեղծել, որն անվանում են Մոմսենի փրկարար զանգ:
Այս ու այն կողմ թափթփված արկղները հուշում էին, որ երեկոն սովորական ավարտ չի ունեցել:
Մայրը խոշոր ելակներն ընտրեց մուրաբայի համար, իսկ մանրեներով տորթը զարդարեց:
Մարդկանց շնաձկներից պաշտպանելու համար հատուկ ցանցեր են դրել Հարավային Աֆրիկայի, Ավստրալիայի, Մեքսիկական ծոցի բոլոր ծովախորշ երկարությամբ: