Հարի  Բրաունի նամակը դստերը

Շուտով  Ծննդյան  տոներն  են,  և  ես  նորից  չգիտեմ`  ինչ  նվիրել  քեզ:  Ես  գիտեմ,  որ  դու  սիրում  ես  գրքեր,  խաղեր  ու  շորեր:  Բայց  ես  ուզում  եմ  քեզ  նվիրել  մի  բան,  որը  քեզ  հետ  կլինի  ընդմիշտ:  Այնպիսի  մի  բան,  որը  քեզ  ամեն  Ծննդյան  տոներին  կհիշեցնի  իմ  մասին:  Եվ  ես,  կարծես,  գիտեմ,  թե  ինչ  կարող  եմ  քեզ  տալ:  Մի  պարզ  ճշմարտություն,  որի  մասին  ես  միանգամից  չեմ  իմացել:  Եթե  դա  դու  հիմա  հասկանաս,  այն  քո  կյանքն  ավելի  լավը  կդարձնի:  Դու  ավելի  պաշտպանված  կլինես  խնդիրներից:  Ես  քեզ  նվիրում  եմ  մի  պարզ  ճշմարտություն:

Ոչ  ոք  պարտավոր  չէ  ինչոր  բան  անել  քեզ  համար:

Ինչ  է  դա  նշանակո՞ւմ:  Ինչպե՞ս  կարող  է  այդ  պարզ  ճշմարտությունն  այդքան  կարևոր  լինել:  Հնարավոր  է,  հիմա  այս  ամենը  քեզ  կարևոր  չի  թվում,  բայց  այս  սկզբունքը  կփրկի  քո  կյանքը:  Ոչ  ոք  չի  ապրում  քեզ  համար,  իմ  սիրելի  բալիկ,  որովհետև,  դու  դու  ես,  և  ուրիշ  ոչ  ոք:  Ամեն  մեկն  ապրում  է  իր  համար,  իր  երջանկության  համար:  Եվ  ինչքան  շուտ  դա  հասկանաս,  այնքան  արագ  կազատվես  սպասումից,  որ  ինչ-որ  մեկը  քեզ  կարող  է  երջանիկ  դարձնել:  Դա  նշանակում  է,  որ  ոչ  ոք  պարտավոր  չէ  քեզ  սիրել:

Եթե  ինչոր  մեկը  քեզ  սիրում  է,  ուրեմն`  դու  յուրահատուկ  ես,  դու  նրան  դարձնում  ես  երջանիկ:

Փորձիր  հասկանալ,  թե  այդ  ո՞ր  յուրահատկության  համար  են  քեզ  սիրում  և  ջանքեր  գործադրիր,  որ  սիրեն  ավելի  շատ:  Եվ  եթե  մարդիկ  քեզ  համար  ինչ-որ  բան  են  անում`  միայն  այն  պատճառով,  որ  ուզում  են:  Ուրեմն,  դու  ինչ-որ  մի  պատճառով  թանկ  ես  նրանց  համար:  Բայց  ոչ  այն  պատճառով,  որ  ինչ-որ  մեկը  պարտավոր  է  քեզ  ինչ-որ  բան:  Դա  նշանակում  է,  որ  ոչ  ոք  պարտավոր  չէ  հարգել  քեզ:  Որոշ  մարդիկ  բարի  էլ  չեն  լինի:  Բայց  հենց  դու  հասկանաս,  որ  մարդիկ  պարտավոր  չեն  լինել  բարի,  կսովորես  խուսափել  մարդկանցից,  որոնք  քեզ  ցավ  են  պատճառում:  Այո,  դու  էլ  քո  հերթին  ոչ  ոքի  համար  ոչինչ  անել  պարտավոր  չես:  Եվ  նորից.  Ոչ  ոք  պարտավոր  չէ  ինչ-որ  բան  անել  քեզ  համար:

Դու  ավելի  լավը  պետք  է  դառնաս  միայն  քեզ  համար:

Այդ  դեպքում  ուրիշներն  էլ  կձգվեն  դեպի  քեզ,  կցանկանան  աջակցել  քեզ,  կիսվել  քեզ  հետ:  Եթե  ինչ-որ  մեկը  չի  ցանկանա  քեզ  հետ  լինել,  խնդիրը  դու  չես  լինի:  Եթե  դա  տեղի  ունենա,  ուրեմն  փնտրիր  ուրիշ  հարաբերություններ,  որոնք  դու  ես  ուզում:  Թող  ուրիշի  խնդիրը  քո  խնդիրը  չդառնա:  Երբ  դու  հասկանաս,  որ  շրջապատի  սիրուն  ու  հարգանքին  պետք  է  արժանանալ,  երբեք  անհնարինը  չես  սպասի  ու  չես  հիասթափվի:  Ուրիշները  չպետք  է  կիսվեն  քեզ  հետ  իրենց  զգացմունքներով,  մտքերով:  Բայց  եթե  դա  անում  են,  ուրեմն  դու  արժանի  ես  դրան:  Դու  կարող  ես  հպարտանալ  քո  ունեցած  սիրով,  ընկերների  հարգանքով,  բայց  մի  մտածիր,  որ  այդպես  էլ  պետք  է  լինի,  այդպես  կարող  ես  շատ  հեշտ  կորցնել  ձեռք  բերածդ:  Նրանք  քեզ  օրենքով  չեն  պատկանում,  այդ  ամենին  պետք  է  արժանանալ:

Իմ  ուսերից  կարծես  քար  ընկավ,  երբ  հասկացա,  որ  ոչ  ոք  պարտավոր  չէ  ինձ  համար  ինչ-որ  բան  անել:  Մինչև  այն  պահը,  երբ  չգիտեի  դա,  ես  չափազանց  շատ  ջանքեր  էի  գործադրում,  երբ  չէի  հասնում  իմ  ուզածին:

Ոչ  ոք  պարտավոր  չէ  ինձ  հենց  այնպես  հարգել,  ընկերություն  անել  ինձ  հետ,  սիրել,  ապահովել  իմ  զարգացումը:

Արդյունքում,  իմ  հարաբերությունները  միայն  շահեցին,  ես  սովորեցի  լինել  մարդկանց  հետ,  որոնց  հետ  ուզում  եմ  լինել,  և  անել  այն  ամենը,  ինչ  ուզում  եմ:  Այդ  ընկալումն  ինձ  տվեց  ընկերներ,  գործընկերներ,  սիրելիներ,  պոտենցիալ  հաճախորդներ:  Այն  ինձ  միշտ  հիշեցնում  է,  որ  իմ  ուզածը  ստանալ  կարող  եմ,  եթե  հաջողվի  ուրիշ  մարդու  համար  լսելի  դառնալ:  Ես  պետք  է  հասկանամ,  թե  ինչ  է  նա  զգում,  ինչն  է  նրա  համար  կարևոր,  ինչ  է  նա  ուզում:  Միայն  այդ  դեպքում  ես  կհասկանամ`  ուզո՞ւմ  եմ  այդ  մարդու  հետ  կապ  ունենալ,  թե՞  ոչ:  Դժվար  է  երկու  բառով  բացատրել,  թե  ինչ  եմ  սովորել  այս  տարիների  ընթացքում:  Բայց  գուցե  ամեն  Տոնին  դու  կարդաս  այս  նամակը  ու  ամեն  անգամ  ավելի  ու  ավելի  շատ  բան  հասկանաս:  Հուսով  եմ,  այդպես  էլ  կլինի,  որովհետև  պետք  է,  որքան  հնարավոր  է,  շուտ  հասկանալ.  ոչ  ոք  պարտավոր  չէ  ինչ-որ  բան  անել  քեզ  համար:

Հարցեր և առաջադրանքներ

Համոզի՞չ են հարցադրումները:-այո , համոզիչ են և շատ իմաստալի
Համաձա՞յն ես այս մտքերի հետ: -այո, իհարկե

Ոչ ոք  պարտավոր  չէ  ինչ-որ  բան  անել  քեզ  համար:
Եթե ինչ-որ  մեկը  քեզ  սիրում ու գնահատում  է,  ուրեմն  դու  արժանի ես:
Դու ավելի  լավը  պետք  է  դառնաս  միայն  քեզ  համար:
Ոչ ոք  պարտավոր  չէ քեզ  հենց  այնպես  հարգել,  ընկերություն  անել  քեզ հետ,  սիրել,  ապահովել  քո  զարգացումը:

Ի՞նչ տվեց քեզ նամակը:
Այս նամակը ինձ տվեց հասկանալ, որ պետք է ամեն ինչ անեմ ինձ համար, եթե ինչ-որ  մեկը  քեզ  սիրում ու գնահատում  է,  ուրեմն  դու  արժանի ես:

  1. Дайте ответы — что такле ИСТИНА, а что такле ЛОЖЬ
    Ложь-когда ты кому-то обманываешь ну по-моему это очень плохо и не надо просто обманывать людей.
  2. Приведите слова синонимы к словам ПРАВДА И ЛОЖЬ․
    Истина -правда
  3. Правда -факт
  4. Приведите антонимы к словам ПРАВДА и ЛОЖЬ․
    Не правда -ложь
  5. Правда -ложь
  6. Разбор пословиц и поговорок про Истину (правду) и Ложь
    1.Ложь, откровенная или уклончивая, высказанная или нет, всегда остается ложью.
    2.Унижает человека именно ложь.
    3.Устамимладенца глаголет истина.
    4.Практика — критерий истины.

Лучше горькая правда чем сладкая ложь-Нивкоем случе не надо врать, просто скажи правду и всё.

Стыдно сказать ,о грех утаить-Да есть моменты когда ты Не можешь сказать потому что тебе стыдно, Ну тогда ты понимаешь что врать это вообще нехорошо, то для вас станет не стыдно.

Правда что шило в мешке- не утаишь- Да это правда.

6. А знаете ли вы персонажей сказок, которые страдали от своей лжи или правды? Приведите примеры.

Например буратино

5. Бывает ли Ложь во благо?
Нет ложь всегда бывает неправильно. Иногда нужно говорить неправду в облога человека.

7. Вы нечаянно сломали или разбили мамину любимую вещь․ Скажите ли вы ей правду или утаите?

Я никогда не разбила мамину любимую вещь, но если бы я разбила то я сказала потому что , не надо врать нивкоем случае, Я понимаю если я буду сказать это то станет плохо.Ну например моя мама будет понимать меня и ничего не будет делать.

8. Можно ли назвать ВЫМЫСЕЛ ложью? (Что такле ,,вымысел,,)? Чем отличается слово ВЫМЫСЕЛ от слова УМЫСЕЛ? Найти слова в интернете․

По-моему да можно вымысел назвать ложью.

У́мысел — одна из форм вины, противопоставляемая неосторожности.

Вымысел это то, что создано воображением, фантазией.
Выдумка, не соответствующая действительности, ложь.

9. А что вы скажите о ФАНТАЗИИ или фантазерах? Лгуны ли они на самом деле?
По-моему фантазия это нормально все люди должны фантазировать без этого очень трудно жить но фантазия не должна выходите из своих границ. нужно жить в реальном мире.

247.
50×100:100=50
50-ը 100ի x տոկսն է
100-ի xը 50-նն է

15×75:100=11,25
15-ը 75-ի x տոկոսն է։
75ի x տոկոսը 15 տոկոս է ։

125×25:100=31,25
125ը 25-x տոկոսն է
25-ը 125-ի x տոկոսն է

40×250։100=100
40-ը 250 x տոկոսն է
250-ը 40-ի x տոկոսն է։

300×30:100=90
300-ը 30-ի x տոկսն է
30-ը 300-ի x տոկոսն է

900×15:100=135

248.
Եթե շատացնենք կլինի որ 560-ով ավելանում է, իսկ եթե 10%-ով քչացնենք կլինի-616։
5600×10:100=560
5600+560=6160
6160×10:100=616
5600-616=5584

249․
120-42=78
12×78:100=93,6

250.

1000000×37\5=7400000

252.
5\2×2=10\2=5

253.
Դա 5-թիվն է, եթե (5+15)x4=80

254.
Ուղղաձիգ
Ա-28
բ-10000
գ-10123

Հորիզոնական
Ա-1
Դ-4638
ե-1784

255․
կանոնավոր կոտորակներ-45\7,45\3,219\8

256․
15-10=5
15-5=10
10:2=5




Նվեր կրթահամալիրին իմ կրթագիրք


Խնդիր1

1989 թվականին հիմնվել է Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրը, այժմ 2021 թվականն է, քանի տարի է արդեն հիմնվել Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրը։


խնդիր2

Միջին դպրոցում միշտ ժամը-9։00-ին սկսվում է ընդհանուր պարամպունքը մենք ընդհանուր պարապմունքի ընթացքում պարում ենք, երգում ենք և ուրախանում ենք։Ընդհանուր պարապմունքը վերջանում է 9։20 և մեր դասը սկսում է 9։20, եթե մենք ունենք 6 ժամ, յուրաքանչյուր դասաջամը-45 րոպե է, առանց դասամիջոցների ժամը քանիսին է մեր դասը վերջանում։


խնդիր3

Մխիթար Սեբաստացին ունի 5 դպրոց (Արևելյան դպրոց,Հյուսիսային դպրոց,միջին դպրոց,ավագ դպրոց,քոլեջ) միջին դպրոցում սովորում է -1250 հոգի, արևոլյան դպրոցում 2 անգամ քիչ քան միջին դպրոցում, իսկ մյուս դպրոցները արևելյան դպրոցից 2 անգամ քիչ են։Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում, քանի երեխա է սովորւմ։