Քերականություն

Տրված տեքստերում գտիր ուղղագրական սխալները և ուղղիր:

Մրջյունը և աղավնին

Աղավնին, նկատելով վրա հասած փորձանքը, նրա կողմ է նետում մի փոքրիկ ճյուղ, որի վրա էլ բարձրանում է մրջյունն ու կարողանում փրկվել:

Նույն այդ պահին մի որսորդ փափագում էր բռնել աղավնուն և պատրաստվում էր ցանցե թակարդը գցել նրան: Փրկված մրջյունը հասկանալով ամենը՝ շտապում է օգնության: Մոտենում ու միանգամից կծում է որսորդի ոտքը, որից հետո նա ճչում է ու գցում ցանցը: Իսկ աղավնին ճախրում է վեր և թռչում, գնում շատ հեռու:

Երկու նկարիչ

Մի թագավոր շինեց գեղեցիկ դարպաս  և կամեցավ զարդարել այնպիսի ներկերով, որոնց նման ոչ մի տեղ չէր եղել: Եվ ընտրեց երկու նկարիչների, մեկին տվեց մի պատը, մյուսին՝ մյուս պատը, և նրանց միջև վարաքույր քաշեց: Եվ երբ նկարիչներն ավարտեցին իրենց գործը, թագավորը եկավ, որ տեսնի նրանց գործը, և տեսավ, որ մեկը նկարել է գեղեցիկ պատկեր, և շատ հավանեց: Իսկ մյուսը բնավ ոչինչ չէր նկարել. նա պատը շատ գեղեցիկ սարքել էր և կոկել հայելուց ավելի լավ:  
Երբ թագավորը տեսավ, որ չէր նկարել, այլ միայն կոկել էր, զարմացավ և ասավ. «Դու ինչ՞ես արել»: Նա ասաց. «Ես ցույց կտամ իմ գործը»: Եվ ապա վեր քաշեց միջի վարագույրը, և երբ լույսը ծաքեց և լուսավորեց կոկած պատը, այն ժամանակ մթնեց նկարազարթ պատը, որովհետև հայելու մեջ երևում էին այն բոլոր պատկերները, որ նկարված էին մյուս պատի վրա: Եվ թագավորն ասաց. «Սա մյուսից գեղեցիկ է»:

Проверочное задание

Проверочное задание

  1. Распределите слова из списка по родам:
     журнал, бабушка. дерево, дом. друг, яйцо, лампа, чайник, кресло, стол, дедушка, семья, школа, врач, журналист, студентка, вход, машина, компьютер, фото, карта, город, кино, море, рыба, собака, пальто, юбка, шкаф, стул, щенок, кухня. Подчеркните окончания.

мужской род(мой, он)
журнал
дом
друг
чайник
стол
дедушка
врач
журналист
вход
компьютер
город
шкаф
стул
щенок



женский род(моя, она)
лампа
школа
бабушка
студентка
машина
карта
собака
рыба
юбка
кухня
семья

средний род(моё, оно)
дерево
яйцо
кресло
фото
кино
море
пальто

                              

2. Отметьте правильный вариант:

 мой университет. 1) мой                            2) моя                           3) моё моя    собака.  1) моё                  2) моя                 3) мой
 Чьё .море.   1) чей                2) чья                3) твоя    станция.  1) твой                       2) твоя                       3) твоё
наша  виза. 1) наш       2) наша                 3) нашеваш   компьютер.  1) ваше                         2) ваша                        3) ваш
ваше радио.  1) ваш      2) ваше                3) вашанаш     город.  1) наш                 2) наша                  3) наше
 Ваш   Щенок.  1) ваш      2) ваше                3) ваша наша    кухня.  1) наш                 2) наша                  3) наше
мой     компьютер. 1) мой                            2) моя                           3) моё моя кошка.  1) моё                  2) моя                 3) мой
чей      партнёр.   1) чей                2) чья                3) чьё твоя   сестра.  1) твой                       2) твоя                       3) твоё
наш   адрес. 1) наш                 2) наша                 3) наше ваше       яблоко.  1) ваше                         2) ваша                        3) ваш
 ваше      окно.  1) ваш                2)              3) вашаНаш .район.  1) наш                 2) наша                  3) наше
ваш   факс.  1) ваш         2)                3) ваша наша     аудитория  1) наш                 2)                 3) наше

3. Допишите окончания. Задавайте вопросы:

какой?; какая?; какое?; какие?

Зелёное  дерево – зелёные  деревья;  высокый дом – высокие дома; большой  словарь – большие словари; умный  человек – умные  люди; дорогой  вещь – дорогие  вещи; хорошый  друг – хорошые  друзья; красивые  здание – красивая  здания; новая  машина – новые  машины; тёмный ночь – тёмные   ночи; жёлтый  лимон – жёлтые  лимоны; интересный   фильм – интересные  фильмы; дешёвый  билет – дешёвые  билеты; низкий  кресло – низкая  кресла; красное яблоко – красные яблоки; маленький   площадь – маленькие  площади; тёплый день – тёплые  дни; синяя-чашка; шоколадный торт – шоколадные торты; солнечный  день – солнечные дни; солёный огурец – солёные огурцы; зимний вечер – зимние вечера; моднный костюм – модные брюки; ветряная улица – ветреные улицы; входной день, – входные билеты; опорный театр – оперные театры; музейный экспонат – музейные экспонаты; выходной день – выходные дни.

4. Выберите правильный вариант:

Какое  небо? а) синяя; б) синее; в) синийКакой цветок? а) красный; б) красная; в) красное
Какая ночь? а) чёрный; б) чёрное; в) чёрнаяКакой ресторан? а) хороший; б) хорошая; в ) хорошее
Какой дом? а) новый; б) новая; в) новоеКакое платье? а) белая; в) белое; в) белый
Какая мама? а) молодая; б) молодой;  в) молодоеКакая вода? а) голубое; б) голубой; в) голубая
Какой чай? а) чёрное; б) чёрный; в) чёрнаяКакая машина? а) хороший; б) хорошая; в) хорошее
Какое яйцо? а) жёлтый; б) жёлтое; в) жёлтаяКакой цвет? а) коричневый; б) коричневая; в) коричневое
Какое вино? а) красная; б) красный; в) красноеКакой день? а) добрый; б) добрая; в) доброе

Քիմիական նյութերի ազդեցությունը շրջակա միջավայրի վրա


Մարդիկ պատրաստում են անտառներ,արգելոցներ իսկ ձկների համար մաքուր են պահում լճերը։

2․Մթնոլորտում այս գազային նյյութերը բարձրանում են վերև և անձրևի հետ գալիս են, որը կոչվում է թթվայինանձևրև։ Թթվայինանձևրևների  պատճառով քայքայվում է հողը,հուշարձանները և շինություն։

3․Չի կարելի աղբը այրել, քանի որ գազային նյութերը բարձրանում են վերև և առաջանում է թթվայինանձևրևներ։