Նոյեմբերի 28-ից դեկտեմբերի 5ի 1և 2 առաջդրանքներ՝

Առաջադրանք 1

Առաջադրանք 1

Արևմտահայերի կոտորածները և ինքնապաշտպանական կռիվները 1890-ական թվականները

  • Վերլուծիր 1895թ. «Մայիսյան բարենորոգումներ»  և նրա հետևանքները:

    1895թ․ մայիսի 11-ին Օսմանյան կասրությանը ներկայացրեցին ՛՛Մայիսյան բարենորոգումների ծրագիրը՛՛։
    Սակայն իշխանությունները ոչ միայն չիրագործեցին այդ ծրագիրը, աևլև կազմակերպեցին հայերիզ զանգվածային կորածնումներ․Նախագիծը հիմանականում նախատեսում էր հայաբնակ վեց վիլայեթներում կենտրոնական իշխանության ամրապնդում, հասարակական   կյանքի զարգացում, արտադրության և տնտեսական դրության կարգավորում, ինչպես նաև քրիստոնյաների պաշտպանությունը քուրդ ցեղապետների կամայականություններից:
      Եվ 1895 թ․ Օսմանյան կասրությունը սկսեց բնաջնջլել Հայաստանը։
  • Համեմատել Զեյթունի հերոսամարտը, Վանի ինքնապաշտպանությունը, հետևանքները:

    Նմանություններ իհարկե կան, սակայն՝

    ․ Վանի ինքնապաշտպանության վերջում Հայերը փորձում էին փրկվել կոտորածներից

    ․Զեյթունի հերոսամարտի ավարտը եղավ հաշտությամբ։

  • Ցանոթացիր այս հղմանը «Ցեղասպանություն»  տերմինը,     ինչ փոփոխություններ կկատարեիր, հիմնավորիր կամ հերքիր, որ 21-րդ դարում ցեղասպանություն չի կատարվուեղմ:


    Ցեղասպանությունը կրկին շարունակվում է սակայն ոչ մաշտաբային և ոչ այդքան արագ ինչ եղել 1895-1915թ․ շրջաններում։Անընդհատ պատերազմներ և պատմության կրկնողություն։Նույն ցանկություններ, շատ զղչում եմ, որ իսկապես ոչ-ինչ չի փոխվել ՛՛ցեղասպանություն՛՛ տերմինը նույնն է մնացել։

  • Փորձիր վերհանել քո նախնիների պատմությունը. արդյոք դու էլ մազապուրծ փախած հայի ժառանգ ես, թե ոչ, եթե այո , ապա հարցումների արդյունքում հավաքագրի այդ պատումը՝ նկարներով, հնամյա իրերի լուսանկարներով:



  • Արդի և ապագա ինչ մոտեցում ես առաջարկում սահմանակից պետության/Թուրքիայի/, քո հասակակիցների  հետ:

    Որպես մոտեցում մտածում եմ, որ պետք է լինեն բարի դրացիական հարաբերություններ, մատծում եմ որ իմ հասկակացիները՝ մենք կարող ենք փոխել շատ բաներ։Քանի որ միթե բոլորս նույն մարդիկ չենք և արդյոք պետք է պատերազմներ անել և մարդկանց կյանքեր խլել, իմ կարծիքով իմ սերունդը դեռ շատ շատ բան ունի անելու և փոխելու։
    Սակայն լավ հարաբերությունները նույնպես չափազանց դժվար, քանի որ մեր անցյալը դա թույլ չի տալիս, այո սա իմ կարծին է որի վրա ես դեռ աշխատում եմ , սակայն ինձ թվում է ,որ դեռ հոգեպես պատրաստ չեմ ունենալ լավ հարաբերություններ թշնամուս հետ։

Առաջադրանք 2

Ազատագրական պայքարը Արևմտյան Հայաստանում

  • Պատմել   20-րդ դարի սկզբին արևմտահայության նկատմամբ սուլթանական վարչակարգի վարած քաղաքականության մասին:

    Հայկական հարցը «լուծելու» նպատակով Աբդուլ Համիդը հայերի դեմ հանեց կայսրության անհնազանդ քոչվոր քրդական ցեղերին։ 1891 թ. նա քրդերից ու հյուսիսկովկասյան գաղթականներից, որոնք հայտնի էին «չերքեզներ» հավաքական անունով, ստեղծեց հատուկ հեծյալ գնդեր: Դրանք իր անունով կոչվեցին համիդիե։
    Համիդիեականները կառավարությունից ոչ միայն ռոճիկ էին ստանում, այլև իրավունք ունեին ազատորեն կողոպտելու հայ բնակչությանը, ձմռան ամիսներին իրենց բազմաքանակ անասուններով ապրելու հայկական գյուղերում։ Այս խորամանկ քայլով սուլթանը սիրաշահեց ապստամբ քրդերին և նրանց ուղղելով հայերի դեմ՝ առաջացրեց հայ–քրդական հակամարտություն։
    Բռնաճնշումները հասան աներևակայելի չափերի։ Բանտերը լցվեցին քաղաքական բանտարկյալներով, կախաղան բարձրացվեցին հայդուկային շարժման բազմաթիվ
    մասնակիցներ։ Մամուլում մտցվեց խիստ գրաքննություն, արգելվեց «Հայաստան» բառի գործածությունը։
  • Ներկայացնել հայ ազատագրական շարժման ղեկավարների ընտրած մարտավարությունը:
  • Համեմատել Մշո Ս.Առաքելոց վանքի կռիվը և 1904թ. Սասունի ապստամբությունը/ ընթացքը, ավարտը/:
  • Հիմնավորեք կամ հերքեք այն տեսակետը, որ 20-րդ դարի սկզբին  հայդուկային շարժումը  իրեն սպառել էր:
  • «Հայ կանայք/ կամ  հայ կինը/ 19-րդ դարավերջի , 20-րդ դարասկազբի հերոսամարտի տարիներին:»
  • Խաչիկ Դաշտենց «Ռանչպարների կանչը»/ մեկ շաբաթվա ընթացքում կարդալ ընտրելի հատվածը,ամփոփել 15նախադասությամբ/

Published by

Anahit_Tigranyan

Hi, this is my blog

Leave a comment