Ամփոփում

Նոյեմբերի 1-7-ը՝
Covid 19,
Վիրուսի մասին ֆիլմ
,Ի՞նչ համաճարակը,
Մարդկանց համար 10 ամենավտանգավոր վիրուսները,
Ի՞նչ է համաճարակը

Նոյեմբերի 8-14-ըԱռաջադրանք 1Առաջադրանք 2
Առաջադրանք1-Վան թագավորության մասին,Վանի թագավորություն, ժամանակագրություն,
Առաջադրանք28-14, 2-րդ առաջադրանք

Նոյեմբերի 15-21 ՝
Առաջադրանք1-Մենուա թագավորի մասին
Վանի թագավորության Թագավորների գործունեությունը


Առաջադրանք2-15-21, առաջադրանք 2,
Համահայկական առաջին թագավորության անկումը

Լրացուցիչ աշխատանք-լրացուցիչ առաջադրանք, «Վանի թագավորության քաղաքները»


Նոյեմբերի 23-28-ըԱռաջադրանք 1
«Իմ մեկ օրը Արգիշտի Ա-ի օրոք»


Հետազոտական աշխատանք-Վանի թագավորության Թագավորների գործունեությունը,լրացուցիչ առաջադրանք, «Վանի թագավորության քաղաքները»

Այս ամիս մենք անցանք շատ հետաքրքիր թեմա, մենք անցանք Վանի թագավորության, մասին երևի սա ինձ համար ամենահետաքրքիր թեման էր, մենք արել ենք հետազոտական աշխատանքներ (Վանի թագավորության) մասին։

Գնահատում է սովորողը-Ես ինձ գնահատում եմ 9
Գնահատում է ծնողը-Ես գնահատում եմ իմ երեխային 9, քանի որ նա պատշաճ կատարեկ է բոլոր առաջադրանքները։

Published by

Anahit_Tigranyan

Hi, this is my blog

Leave a comment